Saturday, December 22, 2018

Ready For It?-Taylor Swift准备好了吗 中文翻译 Album Reputation Song Translation-Track 1

Hello...Welcome to my blog.I'm Boyce💛 Today, I'm going to translate the lyric of "Ready For It" by Taylor Swift in Chinese. Welcome to the "Reputation Album" song translation blog. Thank you for visiting💕

Track 1:Ready For It?准备好了吗?-Taylor Swift



Music Video Of Ready For It?

Knew he was a killer first time that I saw him
一眼看他 就知道他是一位爱情杀手

Wonder how many girls he had loved and left haunted
不禁让人好奇多少少女为他而坠落爱河并魂不守舍
But if he's a ghost, then I can be a phantom
如果他是一个猛兽 而我就是个魅影
Holdin' him for ransom
把他玩弄着 并勒索他的赎金
Some, some boys are tryin' too hard
一些男孩拼命地想得到我的芳心
He don't try at all, though
但他却不费任何吹灰之力
Younger than my exes but he act like such a man, so
比我的前任年轻许多 但他浑身都是男子气
I see nothing better, I keep him forever
再也遇不到更好的了 打算把他留在手上把玩一辈子
Like a vendetta-ta
就像一场宿敌仇杀战似的
I-I-I see how this is gon' go
故事的流程我都知道了


Touch me and you'll never be alone
接触我 你将不会感到孤单
I-Island breeze and lights down low
岛上的微风 夜幕低垂下
No one has to know
无需让任何人知晓
In the middle of the night, in my dreams
在我午夜的梦中

You should see the things we do, baby
宝贝 你应该看见了我们美好的未来了吧
In the middle of the night, in my dreams
在我午夜的梦里中
I know I'm gonna be with you
我知道我会一直呆在你身边
So I take my time
所以我花费了我所有的时间
Are you ready for it?
所以 你准备好了吗?
Me, I was a robber first time that he saw me
我们初见时 我是一位爱情大盗

Stealing hearts and running off and never saying sorry
偷了别人的芳心 就逃跑 从不留下任何道歉
But if I'm a thief, then he can join the heist
但如果我是一位爱情大盗 他也可以加入行列中
And we'll move to an island-and
然后我们转移到我们专属的岛上
And he can be my jailer, Burton to this Taylor
任他囚禁我 就像伊莉莎白泰勒和李察波頓一般
Every lover known in comparison is a failure
互相计较绝对是爱情失败的原因
I forget their names now, I'm so very tame now
前任的名我都忘了,我现在是如此的温驯
Never be the same now, now
绝不会跟以前一样
I-I-I see how this is gon' go
故事的流程我都看了一遍

Touch me and you'll never be alone
触碰我 你不会再和孤单有任何关系
I-Island breeze and lights down low
岛屿上的微风 夜幕低垂时
No one has to know
无需让任何人知晓
(No one has to know)
In the middle of the night, in my dreams
在我午夜的梦中

You should see the things we do, baby
宝贝 你应该看到我们未来的美好时光了吧
In the middle of the night in my dreams
在我午夜的梦中
I know I'm gonna be with you
我知道我会一直跟随你
So I take my time
所以我用尽了我的时间
Are you ready for it?
所以 你准备好了吗?
Ooh, are you ready for it?
准备好了吗?
Baby, let the games begin
让我们之间的游戏开始吧

Let the games begin
壮观地开始吧
Let the games begin
热烈地开始吧
Baby, let the games begin
让我们之间的游戏开始吧
Let the games begin
壮观地开始吧
Let the games begin

热烈地开始吧
I-I-I see how this is gon' go
故事的流程我都知道了

Touch me and you'll never be alone
触碰我把 你将不会孤单
I-Island breeze and lights down low
岛上的微风和夜幕低垂下
No one has to know
无需让任何人知晓
In the middle of the night, in my dreams
在我午夜的梦中

You should see the things we do, baby
宝贝 你应该看到我们未来的美好时光了吧
In the middle of the night in my dreams
在我午夜的梦中
I know I'm gonna be with you
我知道我会一直跟随你
So I take my time
所以我用尽了我的时间
Are you ready for it?
所以 你准备好了吗?
Ooh, are you ready for it?
准备好了吗?
Baby, let the games begin
让我们之间的游戏开始吧

Let the games begin
壮观地开始吧
Let the games begin
热烈地开始吧
Baby, let the games begin
让我们之间的游戏开始吧
Let the games begin
壮观地开始吧
Let the games begin

热烈地开始吧

Thanks for visiting my blog💛 If you like my post,you can comment and share the post to your family and friends. Your supporting always a motivation for me. Thanks a lot💛

No comments:

Post a Comment